کویتی‌پور تاکید کرد: رفتار مسئولان در ذوق هنری تاثیر می‌گذارد و جلوی رشد را می‌گیرد. هنرمند روحیه حساسی دارد. حتما باید هنرمند دق مرگ بشود تا قدر او دانسته شود؟ امروز جشنواره موسیقی دفاع مقدس برگزار می‌شود و بعد من که سال‌ها در دفاع مقدس بودم؛ به آن دعوت نمی‌شوم درعوض کسانی که ده متر عقب‌تر از ما در جنگ حرکت می‌کردند؛ پست و مقام گرفته‌اند.

وی با اشاره به رفتاری که با حبیب محبیان در ایران شد؛ گفت: اگر نمی‌خواهید خواننده‌ای بخواند چرا به وی پیغام می‌دهید که بیاید و بعد که به کشور می‌‌آید فوت می‌کند؛ بعد فاجعه‌ای مانند حبیب رخ می‌دهد. آنهم برای شخصیتی که سمبل ادب بود.

وی ادامه داد: ما امروز از موسیقی جهان خیلی عقب هستیم چرا نباید موسیقی صداوسیما بودجه داشته باشد و چرا نباید ارکستر سمفونیک بودجه داشته باشد؟ جوان‌های ما رفتند تا مردم و هنرمندان به راحتی زندگی کنند.

کویتی‌پور افزود: مگر من نمی‌توانستم ۳۷ سال پیش از کشور بروم؟ اگر ما ماندیم به عشق مردم و نگاه هموطنان خودمان بود زیرا همه هموطن‌های ما؛ خانواده ما هستند. اما امروز ۳۷ سال است حقوق مرا نداده‌اند حتی پرونده من گم شده و بیمه نیز ندارم.

وی با انتقاد از رفتار صداوسیما با موسیقی گفت: امروز تلویزیون صدای شجریان که نقش استادی در موسیقی دارد را پخش نمی‌کند ولی صدای افرادی را پخش می‌کند که حتی حرف زدن هم بلد نیستند.  وقتی اثری با خون و رگ مردم عجین شد صداوسیما آن اثر را پخش کند یا نکند، دیگر تاثیری ندارد.

وی ادامه داد: صداوسیما در بخش دفاع مقدس هم بسیار بی‌سلیقه است آنقدر صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس به صورت تکراری نشان می‌دهد که حتی من که در جنگ بودم دلزده می‌شوم درحالیکه هنوز صحنه‌های نابی از این روزها باقی مانده است.

 

به نقل از خبرگزاری ایلنا.

 

 

مهرداد عاشوری

این متن در شناسنامه وردپرس بخش زندگی نامه قابل ویرایش میباشد

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط با این مقاله

© 2017 کوند نست. همه حقوق محفوظ است. استفاده از این سایت به منزله پذیرش شرایط ما (موثر 2016/01/02) و سیاست حفظ حریم خصوصی (موثر 2016/01/02). حقوق و حریم خصوصی کالیفرنیا خود را. مواد در این سایت ممکن است تکثیر، توزیع، انتقال، ذخیره سازی و یا در غیر این صورت استفاده می شود، به جز با اجازه کتبی از Condé Nast.